Stop Dragon My Heart Around
Οι Χάρκερτ, Μερν και Αντεμπάγιο βρίσκονται περικυκλωμένοι από εξωγήινη δύναμη, όσο ο Ειρηνοποιός αντιμετωπίζει τον πατέρα του σε έντονη αναμέτρηση.