Better Goff Dead
Στην πρώτη αποστολή για δολοφονία υπόπτων "πεταλουδών", οι Ικόνομος και Μερν δένονται και ο Ειρηνοποιός και η Χάρκερτ κατανοούν ο ένας τον άλλον.