Murn After Reading
Ο Μερν αποκαλύπτει το μυστικό του. Ο Όγκι απελευθερώνεται. Η σύλληψη του Ειρηνοποιού στέλνει τον εξωγήινο Γκοφ σε αναπάντεχο νέο ξενιστή.