Η πιο πρόσφατη προσθήκη των Μπάσμπι
Τα μεγάλα εγκαίνια του στούντιο πλησιάζουν και οι πεντάδυμες παίζουν τις επίσημες τελετάρχισες σε μια παρέλαση.