Η αρχή της δύσκολης ηλικίας των δύο
Οι Μπάσμπι αντιμετωπίζουν το πολυάσχολο πρόγραμμά τους, με τα κορίτσια να φτάνουν την δύσκολη ηλικία των δύο ετών.