Η κατάπτωση της θείας Κίκι
Η Ντανιέλ και ο Άνταμ αρχίζουν να ψάχνουν βοήθεια. Εκπλήσσονται όταν η Κρίσταλ προσφέρεται κι η Ντανιέλ διοργανώνει μια εκδήλωση για δασκάλους.