Αυτό μπορεί ν' αλλάξει τα πάντα
Καθώς μένουν μόνο δύο εβδομάδες ως το σχολείο, ένα απ' τα πεντάδυμα δυσκολεύεται με το διάβασμα και ο Άνταμ λαμβάνει μια πρόταση για δουλειά.