Ο καλός, ο κακός και ο καύσωνας
Οι Τσίαλς χτυπούν τεράστια φλέβα οπαλίου στο υπαίθριο ορυχείο τους. Η υψηλή θερμοκρασία στη διάρκεια ισχυρού καύσωνα παραλύει τις εργασίες του Κόζα.