Νέες ανασκαφές
Ο Νταν Μέισι, που χρειάζεται λεφτά, σκάβει μόνος του και ποντάρει σε νέα τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Οι Σλιμ Πίκινγκς πρέπει να μετακινηθούν.