Διαχωριστής οπαλίων
Οι “Γητευτές των Οπαλίων” προσπαθούν να κατασκευάσουν διαχωριστή από παλιά υλικά, ενώ οι “Απροσάρμοστοι” αποφεύγουν οριακά μια κατολίσθηση.