Οι "Γητευτές των Οπαλίων"
Ο Ισαάκ και η Σοφία, οι “Γητευτές των Οπαλίων”, βγαίνουν να αποδείξουν την αξία τους. Τζέιμιν και Νόα εξερευνούν ένα επικίνδυνο ορυχείο μόνοι.