The Kindness of Strangers
Σημαντικά συμβάντα ξεσπούν στη Νέα Ορλεάνη. Τα αδέρφια Μίκελσον αναγκάζονται να βάλουν στην άκρη τις διαφορές τους για να γλιτώσουν.