Ne Me Quitte Pas
Η σειρά εστιάζει σε μια οικογένεια βαμπίρ, όταν το επικίνδυνο υβρίδιο βαμπίρ/λυκάνθρωπος, Κλάους, επιστρέφει στη Νέα Ορλεάνη.