Δολοφόνοι των καϊμάν εκτός ελέγχου
Η πολλή τροφή ανεβάζει την Τέρα και την ομάδα. Η Μάλορι κυνηγάει περισσότερα. Η Χέδερ σοκάρεται όταν μαθαίνει ότι ο Άνταμ δεν μοιράζεται το φαγητό.