Και στο βάθος, ένας κροκόδειλος καϊμάν
Ένα ριψοκίνδυνο κυνήγι φέρνει μια νίκη. Ο Νέιθαν αποκαλύπτει ένα μυστικό. Ο Κρις παλεύει με μια άγνωστη ασθένεια. Ένας επιβιωτιστής πάει σπίτι του.