Ένας παράδεισος χάρμα οφθαλμών
Μια νεοσύστατη φυλή σκοτώνει έναν καϊμάν. Ένας επιβιωτιστής βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού όταν οι γιατροί ανακαλύπτουν παράσιτα στο πεπτικό του.