Τεταμένη ατμόσφαιρα
Η θερμοκρασία ανεβαίνει κατά τη διάρκεια μιας εξαντλητικής δοκιμασίας καθαρισμού νερού. Ένα μεγάλο θήραμα ανατρέπει την ισορροπία δυνάμεων.