Φυγάδευση εκτάκτου ανάγκης
Οι μπαμπουίνοι οργανώνουν νυχτερινή επίθεση, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές να εγκαταλείψουν τη φωλιά. Μια πρόκληση οδηγεί σε εκκένωση με ασθενοφόρο.