Ο κατάσκοπος που έσωσε την Ουάσινγκτον
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά έναν κατάσκοπο της Αμερικανικής Επανάστασης, έναν δαιμονικό κόκορα και μια πικρή αιματηρή βεντέτα.