Η ύδρευση του Λευκού Οίκου και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα μυστήριο του Λευκού Οίκου, ένα επικό ακροβατικό και τον θρύλο του Αγίου Δισκοπότηρου.