Θαύμα στον ποταμό Χάντσον και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν εξετάζει μια διάσημη πτήση, ένα εμβληματικό άγαλμα και μια μηχανή που άλλαξε τη μουσική.