Το Ντεμπούτο της Μεγάλης Γουίτ
Το αφεντικό της Γουίτνεϊ τής ζητά να αναλάβει να ψυχαγωγήσει το γήπεδο στον αγώνα μπέιζμπολ των Γκρασχόπερς.