Δουλεύοντας στο Πλυντήριο Αυτοκινήτων
Η Γουίτνεϊ ελπίζει ότι ένα πλυντήριο αυτοκινήτων Μεγάλο Κορίτσι θα λύσει τα οικονομικά της προβλήματα.