Σατανικές Μάγισσες
Στη μικρή πόλη Ιλινόις τρεις γυναίκες συνδέονται μέσω της μαγείας. Μια δυνατή κατάρα απειλεί τις ζωές τους. Ορκίζονται να σκοτώσουν τη μάγισσα εχθρό.