Θανάσιμα Γρήγορα
2021. Γυναίκες στην Καλιφόρνια στρέφονται σε κουλτούρα σχετική με τα αυτοκίνητα, το "sideshow". Για μια έφηβη, η ταχύτητα γίνεται θανάσιμη.