Δεσποινίς Δολοφόνος
Εγκαταλελειμμένο όχημα στέλνει ερευνητές στον κόσμο των καλλιστείων. Ακολουθούν τα στοιχεία και βλέπουν κάποια να γκρεμίζεται από μια θέση όλη χάρη.