Πραγματική έκπληξη
Ο Ζακ και η Τόρι ακούνε κάτι δύσκολο από τον Τζάκσον. Η Έιμι αντιδρά στο να δει το νέο σπίτι του Ματ. Ο Ματ έχει έκπληξη για την Κάριν.