Μάζεψε την κοπέλα σου
Ο Ματ και η Κάριν βλέπουν ότι διαφέρουν τα γούστα τους, όταν ψωνίζουν για το νέο τους σπίτι. Ο Ματ καλεί τον Κρις να κάνει παρέα με τους φίλους του.