Σίγουρα είναι χρυσωρύχος
Ο Ζακ και η Τόρι αγχώνονται για την υγεία των παιδιών τους. Ο Ματ ανησυχεί για τις κολοκύθες. Ο Κρις λεει κάτι σοκαριστικό.