Είσαι έτοιμη γι' αυτό;
Εντάσεις προκύπτουν, όταν ο Ματ καλεί τους Κρις και Έιμι στο σπίτι της Κάριν. Έιμι και Κρις συγκρούονται. Ο Τζάκσον δυσκολεύεται στον παιδικό σταθμό.