Safe Passage
Ελπίζοντας να μείνει μυστικό το μέρος όπου μένει ο Ράιον, ο Χιρότο τον πηγαίνει σε ένα νησί με τον Μιτσίτο. Ο Σούγκο πηγαίνει στο σπίτι των αδελφών.