The Assist
Τα σπορ και ο ακτιβισμός συγκρούονται όταν παίκτριες του WNBA πιέζουν τους κατοίκους της Τζόρτζια να αντισταθούν στην εκλογική καταστολή και να ψηφίσουν τον Αιδεσιμότατο Ράφαελ Γουάρνοκ.