Down the Backstretch
Πώς οι αλλαγές στον νόμο μετανάστευσης από την Κεντρική Αμερική κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Τραμπ επηρέασαν την βιομηχανία των ιπποδρομιών.