Cairo
Ο Κέβιν αντιμετωπίζει τις συνέπειες μετά από ένα ανησυχητικό κενό μνήμης. Η Μεγκ χάνει τον έλεγχο. Η Τζιλ και η Έιμι έρχονται σε ρήξη.