Gladys
Η αποφασιστικότητα της Λόρι δοκιμάζεται μετά από ένα βάναυσο έγκλημα μίσους. Οι προσπάθειές του για ειρήνη αποτυγχάνουν, έτσι ο Κέβιν απορρίπτει μια σημαντική πρόταση.