Method and Madness
Πρεμιέρα σειράς. Ο Δρ Τζον Θάκερι επικεφαλής χειρούργος αναγκάζεται από τους ευεργέτες του νοσοκομείου να προσλάβει έναν μαύρο βοηθό, τον Άλγκερνον Έντουαρντς.