Άτακτη συμπεριφορά
Η Έιμι, ο Άνταμ και ο Τσιπ συναντούν σθεναρή αντίσταση όταν επιχειρούν να επικοινωνήσουν με τα πνεύματα που προστατεύουν ένα σπίτι που ανακαινίζεται.