Ο παρατηρητής
Η Έιμι, ο Άνταμ και ο Τσιπ ερευνούν μία έπαυλη του 1850, στην οποία μια αόμματη οντότητα αιωρείται πάνω από τους κοιμώμενους επισκέπτες.