Το φάντασμα της αποθήκης για τις άμαξες
Μοχθηρά φαντάσματα εξαναγκάζουν τους ιδιοκτήτες του δεύτερου παλαιότερου κτίσματος στο Βερμόν να ζητήσουν από την ομάδα να ερευνήσει το μέρος.