Είναι ένα Σούπερ Αγροτικό
Ο Ντέιβ έχει ιδέες για τον ριζικό επανασχεδιασμό ενός αγροτικού F-100 του 1955, αλλά ο πελάτης έχει τις δικές του απόψεις.