Κάντε το Αμάξι Μου Λιγότερο Φανταχτερό, Σας Παρακαλώ!
Ο επαγγελματίας του γκολφ με αναπηρία Ντένις Γουόλτερς ζητά από τον Ντέιβ να ξαναβάψει το αυτοκίνητο και να το κάνει λιγότερο φανταχτερό.