Αμάξι Αγώνων Επιτάχυνσης
Το συνεργείο βάζει σκοπό να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο αγώνων επιτάχυνσης, αλλά μόνο αν ο Ντέιβ κι ο πελάτης καταλήξουν σε ένα χρώμα.