Unnecessary War
Εγκαταλελειμμένος από τον Τζέφερσον επειδή διατήρησε το υπουργικό συμβούλιο στην Ουάσινγκτον, ο Άνταμς κρατά το έθνος έξω από τον πόλεμο.