Don't Tread On Me
1777. Επίκειται νέα περίοδος αποχωρισμού από την Άμπιγκεϊλ όταν ο Άνταμς διορίζεται Πληρεξούσιος Υπουργός στη Γαλλία μαζί με τον Μπέντζαμιν Φράνκλιν.