Reunion
1781. Ο Άνταμς μαθαίνει με χαρά ότι οι Βρετανοί παραδόθηκαν στην Ουάσινγκτον στην πόλη του Γιόρκταουν και επανενώνεται με την Άμπιγκεϊλ στο Παρίσι.