The State of Texas vs. Robert Durst
Δύο χρόνια μετά το διαμελισμένο σώμα του Μόρις Μπλακ που ξέβρασε η θάλασσα, ο Ρόμπερτ Ντερστ δικάζεται με μια τρομερή ομάδα δικηγόρων και μια λαμπρή αμυντική στρατηγική.