The Gangster's Daughter
Το 2000 η Σούζαν Μπέρμαν, κόρη μαφιόζου φίλου του Ρόμπερτ, μοιάζει να έχει την ίδια νοοτροπία και δεοντολογία. Κάποιοι λένε ότι αν κάποιος ήξερε τι συνέβη στην Κάθι, αυτή θα ήταν η Σούζαν.