Poor Little Rich Boy
Το 2013 η συνέντευξη του Ντερστ με τον Τζαρέσκι ξεκινά από την παιδική του ηλικία που βλέπει την αυτοκτονία της μητέρας του. Ο πατέρας του πιέζει τον νεαρό να ενταχθεί στην οικογενειακή επιχείρηση.