Σατανικός βάλτος
Το Φρίταουν της Μασαχουσέτης είναι δίπλα σε ένα δάσος που συνδέεται με ανεξήγητα γεγονότα. Φημολογείται ότι εκεί ελευθερώθηκαν σκοτεινές δυνάμεις όταν άποικοι εκτόπισαν ντόπιους.