Τα παιδιά του Χάνιμπαλ αναζητούνται
Περιβόητο σύμπλεγμα σπηλαίων διατρέχει το Χάνιμπαλ στο Μιζούρι. Οι ντόπιοι πιστεύουν ότι οι εμφανίσεις φαντασμάτων σχετίζονται με σατανικά πειράματα και παιδιά που αγνοούνται.